Květen 2010

GP Turecka graficky

30. května 2010 v 10:20 | Kamui |  Ostatní
http://www.f1-info.cz/wiki/images/0/0d/Qualy07TUR.png

3 .TRÉNINK pro Vettela

29. května 2010 v 12:24
3 trenink

G-Force

23. května 2010 v 15:43 | Kamui
Exkluzivní info..jinde sem to zadtím neviděl :-D , Mclaren pořádá
G-FORCE

akci s vodafonem a můžete si zkusit jaké to je když máte G-Force přetížení , samozřejmě jenom jako,uložte svojí fotku zvolte trat nebo stint a jedete :-D , určitě se pobavíte.





Heidfeld u MercedesGP

23. května 2010 v 15:37 | Kamui |  Nick Heidfeld
Nick
Přilba
černá , ale zajímavá


Oslavy Redbullu

18. května 2010 v 19:49 | Kamui |  Red Bull Racing

Přibližně v 1:15 má Seb snahu sejmout Webbera a stáhnout ho do bazénu a zkoušel to několikrát :D

Felipeho bajk

17. května 2010 v 20:30 | Kamui |  Felipe Massa
542424.jpg


Návštěvnost 2

17. května 2010 v 18:16 | Kamui

Navstevnost za minuly tyden (10.5. 2010 - 16.5. 2010) je:
Pondeli: 15
Utery: 13
Streda: 9
Ctvrtek: 8
Patek: 12
Sobota: 15
Nedele: 27

Celkem: 99

Takže už je to skoro 100 , skvělé jen tak dál :-)

Takhle se má oslavovat !

16. května 2010 v 20:22 | Kamui
http://img517.imageshack.us/img517/1643/bilder2010100516z127402.jpghttp://static.f1hirek.hu//w1000/DV710309_1000.jpghttp://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2010/f1/gp-monaco-race/116_medium.jpghttp://img27.imageshack.us/img27/1643/bilder2010100516z127402.jpg

To je ledový !

16. května 2010 v 20:20 | Kamui |  Mark Webber
http://motorsport.nextgen-auto.com/gallery/pictures/2010/f1/gp-monaco-race/121_medium.jpg

Mercedes se odvolal

16. května 2010 v 19:48
Mercedes se odvolal proti penalizaci, kterou dostal Michael Schumacher za nepovolené předjetí Fernanda Alonsa.
Schuey Alonso

Schumacher dostal trest přičtení dvaceti sekund k výslednému času za to, že v poslední zatáčce posledního kola závodu předjel pilota Ferrari. Ze šestého místa se tak propadl na dvanácté.
Předjížděcí manévr přišel krátce po zajetí safety caru do boxů. Mercedes a Schumacher se totiž domnívali, že závod byl restartován, v takovém případě je možné předjíždět od boxové čáry.
Alonso a Ferrari ale tvrdí, že závod restartován nebyl, naopak byl dojet za safety carem. I v takovém případě safety car zamíří na konci posledního kola do boxů a jezdci projedou cílem, důležitým rozdílem je ale zákaz předjíždění.
Sportovní komisaři dali za pravdu Alonsovi a Schumachera penalizovali. Mercedes se ale proti penalizaci odvolal, situaci tak bude řešit Odvolací soud FIA.

Monako

16. května 2010 v 11:04 | Kamui
Takže dneska je závod.Kvalifikaci vyhrál Webber , těsně sledovaný Kubicou.45 % že bude déšt a teploty dnes nestoupnou nad 16 stupnů.Podmínky na útok popř. boj z konce pole není ideální , zvláště v Monaku.Uvidíme jak se s tim Alonso
Monako
vypořádá.Pole position má jak sem zmínil Webber a tipujji , že na startu bude velká mela , zvlášt jestli bude pršet, ale jestli nebude , tak se mužem připravit na nudný závod.Určitě v první zatáčce se bude cpát kubica na Webbera a možná skolidují , protože Webber se nikdy nenechá.Podle mě vyhraje button.Je to sice trochu zvláštní , ale startuje jako pátý a před ním to bude hodně zajímavé , samozřejmě pokud bude déšt.Takže tipuje 1.Button 2.Kubica a co vy  jak si myslíte , že to dopadne ?

Fernando fanoušek Madridu

16. května 2010 v 10:55 | Kamui
Fernando

Kubica o kvalifikaci

16. května 2010 v 10:53 Robert Kubica
Robert Kubica (2. místo): Nechápu, jak je možné, že stejné auto Sebastiana Vettela bylo v Barceloně o půldruhé sekundy rychlejší a že jsem se zde o týden později kvalifikoval před ním. Již v tréninku jsem byl překvapený svou rychlostí, ale ve formuli 1 se zázraky nedějí jen tak z ničeho. Musíme být realisty, tým
Kubica

ovšem odvedl skvělou práci. Obecně se dá říct, že se auto ve srovnání s dopoledním tréninkem chovalo v kvalifikaci podobně. Přesto mám pocit, že v nastavení pro závod, které jsme právě dopoledne zkoušeli, jsem měl z auta lepší dojem. Měl jsem strach, že s velkým množstvím benzínu bude vůz sedět příliš nízko a na nerovnostech by mohlo dojít k poškození podlahy, proto jsme nastavili šasi o něco výše. To je pro kvalifikaci nevýhodné, v závodě se ale tento handicap vyrovná. Závod v Monaku je samozřejmě specifický. Tady nejde ani tak o rychlost v závodě jako o to dojet do cíle, ve správný okamžik naplánovat zastávku v boxech a pak se vrátit na trať, aby se člověk vyhnul provozu. Je jasné, že dobrá rychlost je důležitá, ale být na této trati o sekundu na kolo rychlejší nehraje takovou roli jako jinde. Být první je to, co se počítá, ale druhá nebo třetí pozice je taky dobrá. Buďme realisty, pro mě i pro náš tým se jedná o skvělý výkon. Doufám, že zítra budu schopen bodovat.

Vyjádření RedBullu po kvalifikaci na GP Monaka

16. května 2010 v 10:51 | http://formule1.auto.cz/ |  Sebastian Vettel
Mark Webber (1. místo): Je fantastické, že stojím na pole-position. Tým vykonal velmi, velmi dobrou práci. Zatím jsme pokaždé v této sezóně dosáhli nejlepší čas v kvalifikaci. To je skvělý výsledek našeho týmu i Renaultu. Z něj bychom měli umět zítra profitovat. Víme, že někteří jezdci měli dnes smůlu. Viděli jsme, co se přihodilo Fernandovi. I to bychom měli využít. S autem byla radost jet. Tým neuvěřitelně zapracoval na jeho přípravě a výhodou byl tentokrát i motor Renault. Vím, že závod bude dlouhý. Dráha je velmi úzká, nebezpečná budou předjíždění o kolo a také dráha se s přibývajícím časem a počtem odjetých kol bude měnit. Jsem optimistou a věřím, že mě čeká pěkný a bezproblémový závod.
Vettel

Sebastian Vettel (3. místo): Pořád věřím, že jsme postoupili o krok dopředu. Snad se mi proto bude v závodě dařit více než v kvalifikaci. Momentálně jsem třetí. Pokud dvojice přede mnou nebude kolidovat, nebudu mít v závodě příliš prostoru k tomu, abych si vylepšil pozici. Člověk ale nikdy neví, co všechno se může přihodit, zejména při předjíždění jezdců o jedno kolo. Uvidíme. Přestože nás v závěrečné části kvalifikace bylo na dráze jen deset, neustále jsem se potýkal s provozem. To nebylo ideální pro pneumatiky. Když už jsem pak měl před sebou volno, nemohl jsem plně využít potenciál auta. Koneckonců, třetí místo je ale dobrým výsledkem a jak řekl už Mark, musím složit poklonu našemu týmu, ale také Renaultu. Víme, že jeho motor nepatří k
Red bull

nejvýkonnějším, ale s jistotou se dá tvrdit, že mu tato trať svědčí. Zítra nás čeká dlouhý závod. Může se stát hodně věcí. Proto je dobře, že se nacházím na jedné z nejpřednějších pozic. Počkejme si, co bude zítra. Christian Horner (šéf týmu): Tohle je skvělý výsledek našeho týmu. Zisk šesti pole-position ze šesti možností je jedinečným výkonem a kromě toho se o ně oba naši jezdci podělili rovným dílem. Mark se dostal do dobrého rytmu a našel si optimální cestu dráhou, aby dokázal zajet pozoruhodný a rychlý čas. Sebastianovi chyběla jedna desetina sekundy na to, aby stál také v první řadě, ale ze třetí startovní pozice se dá rovněž dobře vstoupit do závodu. Je důležité, abychom dnešní výsledek zítra proměnili v co největší bodový zisk. Je to vyznamenání za práci celého týmu. Chtěl bych také pogratulovat Renaultu k tomu, že má tři auta na prvních třech místech.

Vyjádření Ferrari po kvalifikaci na GP Monaka

16. května 2010 v 10:46 Scuderia Ferrari
Felipe Massa (4. místo): Čtvrtá pozice není špatná. Zítra nás čeká dlouhý závod s mnoha neočekávatelnými situacemi. Start z druhé řády mi dává silnou pozici. Samozřejmě jsem si přál stát ještě o něco výše, protože jsem byl s autem spokojený. V mém posledním kole třetí části kvalifikace jsem se pohyboval neustále za Rosbergem a nebyl jsem schopen vylepšit si čas. Je to smůla, protože jsem mohl stát o řadu více vpředu. Pokusím se získat maximum bodů. Protože pro šampionát je důležité dokončit každý ze závodů v top 10. S F10 se zde dobře jede, lépe než v předchozích dvou závodech. Navíc pracují dobře i pneumatiky, zejména ty s tvrdší směsí.
Massa
Fernando Alonso (po havárii v dopoledním tréninku do kvalifikace nenastoupil): Startovat zde z boxů je vzhledem k obtížnosti předjíždět tím nejhorším možným výsledkem, jakého jsme se mohli dočkat. Je to škoda, protože auto sedí velmi dobře. Byla to moje chyba, ale současně jsem měl smůlu, protože zpravidla po nárazu v rychlosti 90 km/h nedochází k takovému poškození šasi. Bohužel byl úhel nárazu do svodidel takový, že škody na autě byly neopravitelné. Pravidla nepovolují nasadit náhradní šasi. Proto jsem se musel na kvalifikaci jen dívat z garáže a společně s týmem doufat, že se Felipemu podaří zastavit dominanci Red Bullu.
Stefano Domenicali (šéf týmu): Způsob, jakým skončil tento den, je velmi rozpačitý. Měli jsme potenciál,
Massa


abychom dosáhli v kvalifikaci dobrý výsledek. Jenže Alonsova nehoda zredukovala naše šance. Je to škoda, protože od začátku víkendu jsme ukazovali, že jsme konkurenceschopní. Zítra nás čekají dva závody. Felipe má perfektní pozici k dosažení dobrého výsledku, zatímco Fernando odstartuje do závodu z boxů a bude mít před sebou opravdový výstup na vrchol hory od jejího úpatí. Pokusíme se získat maximálně možný počet bodů a pak uvidíme, v jaké pozici v šampionátu se budeme nacházet.


Pro bližší představu

15. května 2010 v 20:32 | Kamui |  Ostatní
http://www.f1-info.cz/wiki/images/2/20/Qualy06MON.png